Mes courses - Fabrique à menus mod unlimitted apk - Download latest version 1.2.0

Mes courses - Fabrique à menus.apk 1.2.0
Name: Mes courses - Fabrique à menus apk
ID: com.waest.menufactory
Version: 1.2.0
Size: 6.1 Mb
Android Version: 2.2 and up



Mes courses - Fabrique à menus Screenshots

How to mod Mes courses - Fabrique à menus 1.2.0 unlimited apk for android
How to download Mes courses - Fabrique à menus lastet apk for bluestacks
How to mod Mes courses - Fabrique à menus 1.2.0 apk for pc

What's new in Mes courses - Fabrique à menus 1.2.0

Mes courses par la Fabrique à menus vous propose un nouveau design plus ergonomique pour une utilisation simplifiée :
- optimisation des fonctionnalités de la liste de courses, pour un accès plus rapide aux informations ;
- utilisation simplifiée des listes ;
- ajout de l'option de partage de listes entre utilisateurs de l'application. ;
- Mise à jour de la fonction « les produits de base ».
- Suppression de l'association avec les fichiers utilisateurs
Mes courses - Fabrique à menus | 648 Reviewers | | Rating: 2.5

Mes courses - Fabrique à menus Permissions

Full network access - allows the app to create network sockets and use custom network protocols. the browser and other applications provide means to send data to the internet, so this permission is not required to send data to the internet

Download Mes courses - Fabrique à menus 1.2.0 mod APK



Search terms:
How to mod Mes courses - Fabrique à menus patch 1.2.0 apk for bluestacks
Download Mes courses - Fabrique à menus unlimited apk for Bluestacks
Mes courses - Fabrique à menus 1.2.0 modded apk
Mes courses - Fabrique à menus unlimited apk

Previous
Next Post »